Kırıkkale İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Mehmet Akif Ersoy Lisesi öğrencilerine yönelik seminer düzenlendi. Seminerde lise öğrencileri, güvenli internet kullanımı, mobil bankacılık, zaman yönetimi, teknoloji bağımlılığı ve siber zorbalık konularında bilgilendirildi.

KALETEPE’nin ilk muhtar adayı Emani PERK oldu

Kırıkkale’de o belediye KPSS'siz personel alacak; İşte ilanın detayları

KKÜ'de siber güvenlik konuşuldu
bayrakgazetesi.com.tr 'de ülke'ye dair önemli haberleri, Son dakika haberlerini ve ülke ile ilgili gelişmeleri, hava durumu ve namaz vakitlerini bulabilirsiniz.
#
#
#
#