Dokuz ay boyunca eğitim alan öğrencilerin hazırladığı eserler, ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Sergide, dört farklı sınıfta eğitim gören 35 öğrencinin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar yer aldı. Farklı teknikler ve özgün yorumlarla hazırlanan resimler, öğrencilerin sanatsal gelişimini gözler önüne sererken ziyaretçilerden de tam not aldı.
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal da sergiyi ziyaret ederek eserleri tek tek inceledi. Öğrenciler ve eğitmenlerle sohbet eden Başkan Önal, ortaya çıkan çalışmaların sabrın, emeğin ve üretkenliğin önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti.
Önal, yaptığı açıklamada, "Dokuz ay boyunca büyük bir özveriyle çalışan öğrencilerimizin hazırladığı eserler bizleri gururlandırdı. Sanata gönül veren tüm öğrencilerimizi ve onların yetişmesinde emeği bulunan eğitmenlerimizi kutluyorum. Gençlerimizin sanatla iç içe büyümesi, şehrimizin kültürel geleceği adına büyük önem taşıyor." dedi.

Kırıkkale Belediyesi Bilim Merkezi'nde gerçekleştirilen sergi, öğrencilerin yıl boyunca ortaya koyduğu emekleri sanatseverlerle buluştururken, genç yeteneklerin üretimlerini sergileme fırsatı bulduğu anlamlı bir etkinlik olarak dikkat çekti.

Balışeyh'te coşkulu konser

Apartman dairesinde çıkan yangında tüp patladı: 1 yaralı

Yeniden Refah Partisi’nin Kırıkkale adayı Tekinay oldu
bayrakgazetesi.com.tr 'de ülke'ye dair önemli haberleri, Son dakika haberlerini ve ülke ile ilgili gelişmeleri, hava durumu ve namaz vakitlerini bulabilirsiniz.
#
#
#
#