Kırıkkale Belediyesi, kentin görünümünü güzelleştirmek adına, çalışmalara ara vermeden devam ediyor. Bu kapsamda belediye personeli, kentin farklı noktalarında bulunan refüj ve yeşil alanlarda, mevsimlik çiçek dikimi gerçekleştiriyor. Kırıkkale Belediyesi’nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda ise “Kırıkkale'mizi rengarek çiçeklerle donatıyoruz” ifadelerine yer verildi.

Düğününde hayal ettiği beyaz gelinliği 40 yıl sonra giydi

Sahte kimlikle dolaşan firari zanlı misafirlikte yakalandı

Kırıkkale-Ankara arasına yine zam geldi
bayrakgazetesi.com.tr 'de ülke'ye dair önemli haberleri, Son dakika haberlerini ve ülke ile ilgili gelişmeleri, hava durumu ve namaz vakitlerini bulabilirsiniz.
#
#
#
#